Introduction to Python

Välkommen till en workshop om programspråket Python. Vi introducerar grunderna i programmering och urval av recept för modellering, automatisering och visualisering i Python.

Målgrupp för denna workshop är studenter, doktorander och forskare. Meddela gärna om du har några specifika önskemål.

Ta med dig egen dator. Vi talar engelska om det behövs.

Introduction to programming in the programming language Python. We introduce the foundations of programming and a selection of recipes for modelling, automation and visualisation in Python.

The workshop is mainly aimed for students, PhD students and researchers. Please let us know if you have any specific requests.

Please bring your own computer. The workshop will be held in English if there is a need for it.

Wednesday 20 November 2019
Digitala bibliotekslabbet