Introduction to Arduinos

Ångström Makerspace håller i en introduktionsworkshop I Arduinos. En Arduino kan kontrollera mindre servomotorer, göra så att dioder blinkar och läsa av sensorer (och mycket annat). Under en tvåtimmarskurs kommer vi introducera dig till Arduino och grunderna. Och du kommer också få möjlighet att testa programmeringen på egen hand. Välkommen!

Ångström Makerspace is hosting an introductory workshop about Arduinos. An Arduino can controll small servo motors, make diodes blink and read sensors, just to mentions a few of the possible applications.

During our 2 hour course we will introduce you to Arduinos and some basic things you can do with them while having the opportunity to get some assistance trying to get to know the programming and technology on your own.

The course will be an intro on basic level.

Thursday 17 September 2020
Ångström 6K1113