Open Workshop - Ångström Makerspace

Har du en idé som ännu inte kommit i gång eller ett projekt att arbeta på? Open Workshop är ett nytt koncept för oss där vi erbjuder en trevlig arbetsmiljö för att utbyta tankar och idéer under kvällen. Vi i Team Makerspace kommer bjuda på fika och hjälpa till med användandet av vår utrustning. Ska du t.ex. skriva ut din första 3D-utskrift är det ett perfekt tillfälle att komma med! (Skrivarna är bokade till eventet.)
Anmälan är för att veta hur mycket fika vi behöver. Det går bra att komma på eventet även utan anmälan!

Do you have an idea that has not yet started or a project to work on? Open Workshop is a new concept for us where we offer a pleasant work environment to exchange thoughts and ideas during the evening. We at Team Makerspace will offer Swedish Fika and help with the use of our equipment. Should you e.g. start your first 3D print, then it is a perfect opportunity to come along! (The printers are booked for the event.)
Registration is to know how much Fika we need. It is possible to come to the event without registration!

Tuesday 12 October 2021
Ångström