Öppen föreläsning: Space to Touch in The New York Public Library's Picture Collection

Hur olika forskningsvanor skapar en unik miljö för att undersöka materialitet i bildsamlingen.
Föreläsare Jessica Clein är bibliotekarie med ansvar för New York Public Library's Picture Collection. Den unika bildsamlingen, som grundades 1915, är världens största i sitt slag i ett offentligt bibliotek.
Föreläsningen ges på engelska.

-----------
Open lecture: Space to Touch in The New York Public Library's Picture Collection
How people's research habits create a unique atmosphere for exploring materiality in the Picture Collection.
Lecturer: Jessica Clein is the supervising librarian of the New York Public Library's Picture Collection. Founded in 1915, this extraordinary research collection of images is the largest of its kind in any public library system in the world.
This presentation is given in English.

Thursday 12 September 2024
Tidskriftsläsesalen
Carolina Rediviva
  Allmänheten/the public     Anställd/forskare/researcher     Doktorand/Ph.D. Student     Student