Explore PDF articles using AI tools Online

We present how AI-based chat can be used to explore academic articles, highlighting what to consider when doing so and when choosing a tool.

This talk is part of the library's series Library Lunchtime Learning, short lectures on various useful topics to enjoy during your lunch break.

Vi presenterar hur AI-baserad chatt kan användas för att utforska akademiska artiklar, och belyser vad man bör tänka på när man gör det och när man väljer ett verktyg.

Den här föreläsningen ingår i bibliotekets serie Library Lunchtime Learning, korta föreläsningar på olika matnyttiga teman att lyssna på under lunchen.

Wednesday 23 October 2024
  Allmänheten/the public     Anställd/forskare/researcher     Doktorand/Ph.D. Student     Student
  Library Lunchtime Learning     Språk / Language > English

Föranmälan krävs. Det finns 76 lediga platser. / Registration is required. There are 76 seats available.

Görel Sundström

Profile photo of Zandra Flygh